“Jeftiniji aranžman – stariji autobus!

Povodom povećanog broja pritužbi građana na nesaobraznost turističkih aranžmana, kao i tendencioznih tvrdnji predstavnika YUTA-e, u kojima se tvrdi da jeftiniji aranžman podrazumeva i veću mogućnost za kvar autobusa tokom puta ka odredištu, kao i o tome da za određene neprijatnosti potrošač nema pravo na nadoknadu štete, Udruženje za zaštitu potrošača „Efektiva“ saopštava da su takve tvrdnje netačne i služe interesu turističkih agencija, a radi izbegavanja plaćanja odštete putnicima. Detaljnije “Jeftiniji aranžman – stariji autobus!

Infostan, Izvršitelji, Efektiva!

“Dobro Jutro”, TV Pink, 24.02.2017. – Kod Jovane & Srđana – S. Manić – Komora izvršitelja, M. Paunović, – Infostan, D. Gavrilović – Efektiva. Kako zbog dug od 2.500 din potrošač plati još 7.500 din. Da li je to osnovano, da li je to prevelika kazna za potrošače koji ne izmire svoju obavezu na vreme i ima li nepravilnosti u radu Izvršitelja? Detaljnije Infostan, Izvršitelji, Efektiva!

Stari dugovi Infostana ne idu Izvršiteljima!

Građani Beograda koji su imali stari dug prema Infostanu zasad mogu da odahnu jer je ovo javno preduzeće odlučilo da predmete izvršenja koje je sud primio pre 1. juna 2012. ne prosledi privatnim izvršiteljima, već da ih okonča sud. Iste sreće nisu bili dužnici Parking Servisa budući da će ova firma 15.600 predmeta proslediti dosta agilnijim izvršiteljima koji će pokušati da naplate dug.

Detaljnije Stari dugovi Infostana ne idu Izvršiteljima!