Ili, kako da vam trgovac ne “uvali” lažan fiskalni račun i tako vas spreči da u budućnosti ostvarite pravo na reklamaciju? Detaljnije Kruže lažni fiskalni računi!
Category: Potrošačke Aktuelnosti
STOP laži na ambalaži!
Praksa reklamiranja proizvoda kojim se potrošači dovode u zabludu uskoro odlazi u istoriju i u Srbiji. Detaljnije STOP laži na ambalaži!
Šta je saobraznost?
Jedan od pojmova koji najčešće zbunjuje potrošače je saobraznost.
Pravo na reklamaciju
Prvi korak u cilju ostvarivanja potrošačkih prava je pisanja reklamacije (Zakon o zaštiti potrošča, član 56.). Reklamacija se piše zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka kupljenog proizvoda ili usluge. Detaljnije Pravo na reklamaciju
Akcija ili marketinški trik?
Verovatno većina od nas u velikim marketima poteže uglavnom za proizvodima na kojima je istaknuta akcijska cena. Te cene su istaknute, veće od ostalih, u upadljivoj boji i samim tim privlače pažnju. Detaljnije Akcija ili marketinški trik?
Do kada ćemo paušalno plaćati grejanje!
Svi će moći da plate samo ono što su potrošili tek kad bude u potpunosti zaživela naplata prema potrošnji! Detaljnije Do kada ćemo paušalno plaćati grejanje!
Potrošački pojmovi!
Od danas krećemo sa edukacijom o potrošačkim pravima građana, načinom njihovog ostvarivanja, pojašnjenjima potrošačkih pojmova, kaznenim odredbama protiv nesavesnih trgovaca itd… Detaljnije Potrošački pojmovi!
Obaveštenje!
Poštovani,
Udruženje Efektiva se od 1.7.2015. bavi problemima potrošača, koji nisu vezani za finansijske usluge, te nam se ubuduće možete obraćati i ako smatrate da je povređeno neko vaše potrošačko pravo kao kupca nekog proizvoda Detaljnije Obaveštenje!