Kada potrošač zaključi sa operatorom elektronskih komunikacionih usluga ugovor na određeno vreme, on za njega postaje veoma čvrsto vezan u naredne dve godine, koliko po Zakonu o elektronskim komunikacijama ovakav ugovor može najviše da traje.
Detaljnije KADA SE UGOVOR SA OPERATOROM MOŽE RASKINUTI BEZ NAKNADECategory: Potrošačke Aktuelnosti
Propast agencije City Travel – Opomena za nadležne!
Ova agencija je 5. avgusta obavestila svoje putnike da obustavlja rad usled finansijskih poteškoća, te da rad agencije ispituju turistička inspekcija i MUP. (slika 1)
Detaljnije Propast agencije City Travel – Opomena za nadležne!Nezakonito uslovljavanje potrošača JMBG brojem!
Nekoliko trgovaca nas je dobronamerno upozorilo na propis u vezi sa fiskalnim kasama koji ih obavezuje da od potrošača traže JMBG broj kada on želi da uloži reklamaciju, a takođe, to su i česte žalbe potrošača!
Detaljnije Nezakonito uslovljavanje potrošača JMBG brojem!Ustupanje potraživanja za usluge od opšteg ekonomskog interesa!
Zašto komunalna preduzeća i kablovski i mobilni operatori, prodaju potraživanja firmama za naplatu potraživanja?
Detaljnije Ustupanje potraživanja za usluge od opšteg ekonomskog interesa!Pomeranje leta kod turističkog putovanja!
Prošlog leta je aktuelan bio problem tzv. doplata za gorivo, koje su turističke agencije masovno, i uglavnom nezakonito, zahtevale od putnika. Ovog leta je to pomeranje vremena za poletanje aviona.
Detaljnije Pomeranje leta kod turističkog putovanja!NEZAKONITO OČITAVANJE VODOMERA!
Ministarstvo trgovine donelo je Rešenje po kom je očitavanje vodomera dva puta godišnje NEZAKONITO!
Detaljnije NEZAKONITO OČITAVANJE VODOMERA!Prinudno udruženje vlasnika garaža – primer sukoba zakona!
Već neko vreme se najavljuju izmene Zakona o stanovanju i održavanju zgrada (ZSOZ). Nije iznenađujuće, jer je taj zakon, uprkos dobroj nameri zakonodavca da uvede red u oblast stanovanja i upravljanja zajedničkim delovima stambenih zgrada, pokazao određene slabosti. Među njima je čuvena bolest domaćih zakona zvana neusklađenost sa drugim zakonima.
Detaljnije Prinudno udruženje vlasnika garaža – primer sukoba zakona!Tržišna protiv Tehnomedije!
U sistemu zaštite potrošača u Republici Srbiji, tržišni inspektor igra veoma važnu ulogu. Najkraće rečeno, njegov je posao da kontroliše da li prodavac/trgovac poštuje zakonom propisana pravila i procedure u vezi sa poslovanjem sa potrošačima.
Detaljnije Tržišna protiv Tehnomedije!Ukidanje kanala – pravo na raskid!
RATEL je, na osnovu brojnih pritužbi potrošača, utvrdio da je netačna MTS-ova tvrdnja da potrošači-pretplatnici moraju da plate naknadu za raskid ugovora (tj naknadu štete), iako im je on kao operator telekomunikacionih usluga bitno promenio sadržaje paketa (a konkretno kanale koji su deo tog paketa) na način koji nije u korist potrošača.
Detaljnije Ukidanje kanala – pravo na raskid!NEZAKONITO USTUPANJE LIČNIH PODATAKA – PRESUDA!
Pružaoci usluga od opšteg ekonomskog interesa dužni su da prilikom ustupanja potraživanja drugim pravnim ili registrovanim fizičkim licima obaveste dužnika o ustupanju podataka o njegovoj ličnosti, pokazuje nedavno doneta pravnosnažna presuda Apelacionog suda u Kragujevcu, u sporu koji je jedan potrošač poveo protiv JKP Parking servis Jagodina.
Detaljnije NEZAKONITO USTUPANJE LIČNIH PODATAKA – PRESUDA!