Pisali smo već o pravima putnika prilikom kašnjenja leta u okviru turističkog aranžmana, bez obzira da li je to bila redovna linija ili čarter let (uglavnom je ovo drugo)
Tekst možete pročitati na ovom linku: https://efektiva.rs/aktuelnosti-efektiva/potrosaci-aktuelnosti/pomeranje-leta-kod-turistickog-putovanja/
Tursitičke agencije uglavnom odbijaju reklamacije putnika po ovom osnovu, računajući sa tim da će većina putnika odustati od dalje borbe. Ipak, određeni broj putnika od agencije dobije obeštećenje, što pokazuje i primer sa slika iz nastavka teksta.
Zašto u agenciji 1 A travel većini putnika odbiju reklamaciju, ali nekima ipak prihvate i obeštete ih, nija nam poznato. Znamo samo da ovim priznaju svoju odgovornost i potvrđuju pravo putnika na obeštećenje usleg kašnjenja leta.
SAVET: Putnici ne treba da odustanu od svojih prava, čak i kada agencija u prvom koraku odbije reklamaciju, jer to rade kako bi putnike obeshrabrili. Zainteresovani za pomoć oko odštete mogu da nam se obrate mejlom na office@efektiva.rs!