AKCIJSKA LIDL OBMANA!

Zbog varanja potrošača, reklamiranjem akcijske ponude proizvoda, kog je zapravo bilo u jako malim količinama, tržišna inspekcija je podnela prekršajnu prijavu protiv LIDL-a!

Radi se o sledećem. Akcijska sniženja u LIDL-u su česta pojava. Takođe, česta je pojava da se određeni proizvod najavljuje sa stvarno dobrim sniženjem, a da ga na rafovima zapravo uglavnom i ne bude. Tačnije, rasproda se u prvih 15 minuta početka akcije, koja bi trebalo da traje nekoliko dana.

To znači da Lidl obezbedi jako male količine, pod sumnjom u postojanje namere da se potrošači tom reklamom namame da dođu u prodajne objekte, a kada su već tamo, kupiće možda nešto drugo, kada shvate da akcijskog proizvoda nema.

To se pre 20-ak dana desilo sa supom, koju je Lidl najavio sa 50% popusta. Prvog dana akcije, supe nije bilo u tri objekta Lidla, koje smo obišli u ranim prepodnevnim satima. Čak na rafovima nije bilo ni praznog mesta, gde je ta supa stajala dok je bila u ponudi. narednog dana je bila ista situacija. Takvu informaciju su nam potvrdili i potrošači, ispod objave na našim društvenim mrežama.

Prijavili smo Lidl tržišnoj inspekciji, koja je obavila inspekcijski nadzor i utvrdila kršenje člana 11. Zakona o oglašavanju. Tačnije, utvrđeno je da “nadzirani subjekat NIJE OBEZBEDIO dovoljnu količinu proizvoda koji su na akciji, za vreme trajanja iste”!

Podneta je prekršajna prijava, a propisana novčana kazna je od 300.000 do 2 miliona dinara!

Upozoravali smo Lidl na slične stvari, kao i na obmanjujuće obeležavanje cena. Odbili su naše navode, tvrdeći da je sve ispravno. Ipak, vidimo da nije, a Lidl čekaju nove prijave.

Pozivamo potrošače da, po istom principu, prijave nadležnoj inspekciji, trgovce koji rade istu stvar, kako bismo velikim brojem prijava, iskorenili ovu nepoštenu poslovnu praksu!