AUTOLAND opet vara potrošače!

Pre nekoliko meseci, pisali smo o slučaju potrošača, koji je obmanut od strane auto kuće Autoland, u pogledu istorije automobila koji je kupio.

Radilo se o slučaju u kom je Autoland prećutao da je vozilo imalo ozbiljne limarsko farbarske radove, kao i da mu je repariran motor, o čemu se potrošač, prema članu 12. Zakona o zaštiti potrošača, morao biti obavešten, PRE zaključenja ugovora.

Tekst o tom slučaju je na ovom linku: https://efektiva.rs/aktuelnosti-efektiva/potrosaci-aktuelnosti/autoland-obmana-potrosaca/

Sada ponovo imamo sličnu situaciju. Potrošač je od njih u martu kupio vozilo Golf 7. Prilikom kupovine, rečeno mu je samo da je auto imao “manje oštećenje na krilu”.

Pre nekoliko dana, potrošač je odvezao auto prvi put na servis. Tamo je utvrđeno da je vozilo imalo ozbiljnije limarsko farbarske radove, te da mu je farban krov, oba zadnja krila, da ima neprirodne zazore između spojeva, a da je verovatno i prednji deo vozila na sličan način popravljan.

Po saznanju, uputio je reklamaciju i naveo informacije do kojih je došao, a koje su pouzdane i tačne. Iz Autolanda su odgovorili da je potrebno da doveze vozilo na servis, na kom će biti 5-6 dana. Na pitanje, čemu servis i zašto im treba toliko vremena, s obzirom da je sve poznato i da autu nije potreban ni pregled ni servis, odgovorili su da je to njihova procedura.

Na zahtev potrošača da mu izdaju zamensko vozilo, za vreme dok je auto u servisu, pošto mu svakodnevno treba, a bez njega bi imao povećane troškove transporta, iz Autolanda su odgovorili da to nisu u mogućnosti da urade, ali da mogu da mu ponude nešto nižu cenu svojih rentakar usluga!?

Dakle, ovo je drugi dokumentovani slučaj da auto kuća AUTOLAND prodaje prethodno havarisano i popravljano vozilo, a da o tim informacijama, ne obavesti kupca pre zaključenja ugovora. Osnovano sumnjamo, da su vozila iz oba slučaja, otkupljena kao havarisana, po nižim cenama, a zatim popravljena i kao takva se UVALJUJU kupcima!

S obzirom na činjenice, protiv Autolanda ćemo podneti krivičnu prijavu zbog prevare. Ako ima još oštećenih, mogu nam se javiti na office@efektiva.rs.

U nastavku je reklamacija potrošača, sa slikama spornih delova.