Dogovor sa Orion-om!

U obostranoj želji da se nađe prihvatljivo rešenje za novonastalu situaciju, obavili smo sastanak sa rukovodstvom Orion Telekoma.

Pronašli smo zajednički jezik u cilju koji se poklapa sa interesima svih strana, a to je da korisnici usluga ovog operatora ne budu oštećeni ni na koji način. U skladu sa tim, dogovoreno je sledeće.

Orion Telekom će zadržati pravo na povećanje cene, saglasno važećim propisima. Zauzvrat, svakom korisniku će od narednog meseca biti omogućen jedan od sledećih benefita:

  1. Dodavanje 4-og uređaja za multiscreen uslugu za IPTV korisnike.
  2. Dodatnih 100 min u paketu za korisnike fiksne telefonije.
  3. Povećanje internet brzine za korisnike internet usluga.

Takođe, svi korisnici će dobiti direktnu poruku (SMS ili poruka na TV-u za IPTV korisnike) sa obaveštenjem o aktiviranim benefitima.

Ukoliko korisnik želi da raskine ugovor predlažemo da se obrati Orionu u cilju postizanja zajedničkog dogovora, a Orion je potvrdio da će ispoštovati zakonska prava korisnika.

Zbog velikog broja poziva, ka call centru Oriona, u proteklih par dana, bilo je otežana uspostava veze sa operaterima, ali će svi oni koji su pokušali poziv, naknadno biti kontaktirani od strane kompanije.

Smatramo ovo fer potezom, cenimo dobru volju i brzinu reakcije i pozivamo vas da razmotrite ponudu, proverite ponude drugih operatora, a zatim donesete odluku za koju smatrate da vam najviše odgovara.

Imamo obećanje iz Oriona da će svaki razgovor sa korisnicima biti fer i transparentan, a tu smo i da na dalje posredujemo u pomoći potrošačima. Ovim smatramo ovaj problem uspešno rešenim (osim ako nešto ipak ne bude kako smo dogovorili).

Kontakt mejl Oriona je: korisnicka.zona@oriontelekom.rs