Tržišna protiv SBB-a!

Nakon što smo sredinom maja meseca, protiv SBB-a podneli prijavu zbog naplate izdavanja računa, tj povećanja računa za 100 din, Tržišna inspekcija je donela rešenje kojim je naloženo SBB-u da obustavi ovu praksu!

Dakle, još tokom aprila, SBB je svoje korisnike obavestio da će povećati mesečne račune onim potrošačima koji ne pređu na elektronsku dostavu računa. To je faktički značilo da SBB počinje da naplaćuje štampanje i izdavanje računa u papirnom obliku, što je izričito zabranjeno članom 12. stav 4. Zakona o zaštiti potrošača.

Odmah smo reagovali, obavestili SBB, ali smo dobili odgovor kojim se naša primedba odbija, ali uz potvrdu da jesmo u pravu.

Dokaz: Odgovor SBB-a!

Zatim smo se prijavom obratili Tržišnoj inspekciji, koja je dva meseca nakon toga, donela Rešenje kojim se kompaniji SBB nalaže da obustavi naplatu izdavanja računa. Suštinski, to znači da bi SBB sada trebalo da vrati visinu računa na onu od pre povećanja, a da svoje potrošače obešteti za period od tri meseca nezakonitog uvećanja za po 100 din mesečno!

Dokaz: Dopis Tržišne inspekcije!

Kontaktirali smo predstavnike SBB-a, ponudili ovoj kompaniji da dobrovoljno obešteti potrošače, tj svima vrati ono što je do sada naplaćeno putem uvećanja od 100 din. Naš predlog, za sada nije prihvaćen, iako je jsno utvrđeno da je došlo do kršenja Zakona, te da će protiv odgovornih lica biti podneta prekršajna prijava!

Pozivamo korisnike SBB-a da nam se jave radi pokretanja besplatnog potrošačkog spora. Postupkom se traži povraćaj novca i ukidanje buduće naplate. Zainteresovani mogu da nam se jave na office@efektiva.rs!